Återuppståndelsen!

Nu har jag äntligen återvänt från dom döda!
Eh. Nej, men från internetlösheten.
Har säkert inga läsare kvar. Men men. Jag
bloggar ju mest för min egen skull, för att
dokumentera Cleo's framsteg och utveckling.

Hur som helst så har vi ju som sagt flyttat. Och
vi trivs hur bra som helst! Jag älskar mitt hem
och jag njuter verkligen av den känslan.

Nyåret var mysigt. Bara jag, M och Cleo. Jag
skålade i cola och M i en 3,5:a. Cleo hängde
i bärselen på mig, och slumrade vid tolvslaget.
Och vi hade världens bästa utsikt över fyrverkeri-
erna
.
Vi åt gott, (bakad potatisk, fläskfilé, bearnaisesås
och vitlöksbröd)
och drack gott (cola) och bara
myste!

Sen har det hänt en hel del på Cleo-fronten också!
Men det kommer senare i ett separat inlägg.

Och bilder, jadå, det kommer det också. Snart.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0