Ca 6 timmars väntan.

Idag stod jag inte ut mer. Smärtan, som jag har,
hade (och har) eskalerat till othärdigt. Så jag
ringde min underbara Sara och bar henne följa
med till akuten.

14.15 kom vi in till akuten. Vi fick vänta fram
till ca 20.00 och då fick vi träffa doktorn.
Ca 21.00 var jag hemma igen. Och smärtan är kvar.

M hade Cleo hela dagen, och det har gått jättebra.
Hon åt gröten (som jag sedan såg var väldigt klumpig)
som M gjorde till henne. Så hon har klarat sig på
en rejäl amning vid 13.30, och ca 10 ml ersättning,
och en ganska så redig portion gröt idag.
Men herregud vad jag har saknat henne, och M, idag!

När jag kom hem så ammade vi, och fy fan vad jag
älskar det!
Vara nära min lilla fina, och bara mysa.
Usch för att vara ifrån henne en hel dag!

Nåja. Besöket på akuten gav inte så mycket. Fick
smärtstillande utskrivet, och en bedövningssalva.
Men tyvärr kunde inte (den underbara) doktorn svara
på vad det är. Så en mer omfattande utredning skall
göras.
Jag får panik av att ha såhär ont!
Förhoppningsvis får jag snart veta vad det beror på,
och kan förhoppningsvis få behandling för det.

Nej. Nu orkar jag inte skriva mer. Nu ska jag mysa med
mina finaste igen!

Kommentarer
Sagt av: Linda

Fy, vart har du ont?

Had du inte ont i brösten efter en dag på akuten, de måste vart sprängdfyllda!

(det där lät lite tokigt men från en mamma till en annan, helt naturligt)

2010-01-30 @ 09:43:57
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0