Tand nummer 2!

100112.

Yes. Jag tror bestämt att jag känner tand
nummer 2, i Cleo's mun. I alla fall en antydan
till nummer 2, brevid nummer 1. Det vill säga
höger framtand i underkäken. (Vänster framtand
i underkäken är nummer 1.)

Trodde nummer 2 skulle dröja, åtminstone, några
veckor till. Men tji fick jag! Haha!

Som sagt... Hon börjar bli stor, min fina.

Inhandlade en hoppgunga idag, samt NUK-nappar
i latex. Hoppgungar var populär. Napparna vågar
jag inte uttala mig om - än.

Nu ligger både M och Cleo, äntligen, och sover.
M är jätteförkyld, och Cleo var jätteövertrött.
Jag ska också, snart, göra dom sällskap. Känner mig
helt förstörd efter dagens migränanfall.

Jag har även, idag, börjat loggföra Cleo's sov- och
mattider. Bara för att se hur ofta hon egentligen äter
och sover. Vi får se hur det ser ut efter en  vecka.

Och grattis till C som fått sin I, och till D som fått
sin R!
(Vill inte hänga ut namn i bloggen, eftersom att jag inte
vet om dom tycker det är okej!)

Godnatt.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0