Migrän blev till solsken

Usch ja. Morgonen började med migrän. Vaknade vid halv fem ungefär och hade så ont i huvudet att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Jag höll nästan på att spy! Slumrade till och från, och tänkte att det säkert går över tills jag ska upp till jobbet. Men det gick aldrig över. Så jag fick snällt ringa till jobbet och sjukanmäla mig för dagen. Sen sov jag. Och sov. Och så sov jag lite till. Tills jag vaknade av att grannen började slagborra vid 11-tiden. Då gick jag upp. Fortfarande lite spänd i huvudet, och med den där äckliga "spagettikänslan" jag får efter ett migränanfall.

Nåja. Vid fyra på eftermiddagen hade huvudvärken släppt. Så jag, M och Cleo hoppade in i bilen och åkte till M's syrras karls sommarstuga, tillsammans med dom och deras 3-månader gamla dotter.

Så jag har, med den äckliga "spagettikänslan" tillbringat kvällen i en härlig, lugn sommaridyll!

Nu är jag helt slut, så nu blir det sängen. 
Men självklart bjussar jag på lite bilder.







Kommentarer
Sagt av: Ida

Tack snälla för din kommentar! Och vilken söt liten Cleo du har. Kram på dig!

2011-08-03 @ 21:11:10
URL: http://idabengtsson.se

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0