Trött på idioter!

Fyfan vad jag blir trött på folk som försöker få en själv att framstå som dum eller att man gjort fel, när det i själva verket är den personen som är dum eller har agerat fel!

Jag tänker ju bara på Snobbens bästa, men då är man tydligen "oseriös".
Tråkig stämning blir det i alla fall, vilket är trist.

Samma sak i andra sammanhang. Det är alltid jag som blir utmålad som det svarta fåret, fast jag inte gjort nåt fel.

Varför har folk så svårt att erkänna när dom har fel eller har gjort fel, eller har varit dumma på nåt vis?
Jag står i alla fall för mina fel och brister. Jag erkänner när jag har fel, har gjort fel eller har varit dum.

Kan inte folk bara svälja sin jäkla stolthet?!


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0