Bildbevis.

För ett tag sedan så skrev jag och berättade om
spöket som vi har hemma. Det inlägget kan du
läsa
HÄR.

Det jag inte skrev där, är att M en gång blivit riven
av någon eller något.
Det var på hans ena sida, liksom under armen, som
jag såg att han hade rivmärken, och jag frågade vart
han hade varit och rivit sig. För rivmärkena såg färska
ut, men vi låg i sängen, och han hade inte haft dom
där minutrarna innan. Och nej, katten var inte i närheten
då heller.
Han svarade att han inte visste men att han nu kände
att det sved lite.
Vi kom aldrig fram till vad det var han rivit sig på, men
jag tror att det är spöket. För detta var kort efter jag, för
första gången, hört någon stöna mig i örat, och blivit
tafsad på.

Såhär såg det ut:



(Dålig bild, för den är tagen med min gamla mobil).

Och här om dagen, efter jag skrivit om spökerierna här, så hände
det igen. M hade rivmärken, likadana, i nacken. Finns ingen
förklaring till hur dom kom dit.
M har hört suckningar, och dörrar, här hemma, öppnas helt utan
anledning.
Och idag senast, så var det någon som knackade i tavlan bakom mig.

Det händer något varje dag, och jag tror att det beror på att vi
snart ska flytta.

Vad tror ni?

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: em

fyfan vad läskigt. skönt att ni snart flyttar och slipper detta. men du verkar så lugn, jag hade varit livrädd.. eller man vänjer sig kanske? tack för receptet, ska testa det nån dag :)

2009-12-19 @ 22:39:12
Sagt av: Linda

Fy va läskigt!

Jag hade flyttat för länge sedan

2009-12-20 @ 09:44:03
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0