Omstart. Osmart.

Okej.
Då har man alltså börjat igen.
Får se hur länge man tycker det här är roligt då.

Jo. Vi var ju hos Hanna i fredags och hälsade på.
Det var väldigt trevligt, bara det att jag blev väldigt onykter.
Helt oplanerat. Men det var skoj.

Och igår var vi ju ut. Jag, Sara, Ulli, Amanda och hennes två vänner.
Det var väl, om jag ska vara ärlig, sådär. Det var kul att vara ute med
alla syskon, men jag hatar ju Lotus.

Sitter och funderar på vad man ska göra nu då. Läsa kanske?
Läser ju Traci Lords bok, men jag har inte kommit så långt,
för jag har knappt haft tid att läsa.
Men det blir man så seg av. Så det orkar jag inte.
Kanske ska orka ta mig till Sveaplan... Men jag har ju sådan nackspärr.
Det började igår eftermiddag. Det small till i min ncke och rygg och
sen fick jag jätteont. Bögnacke.

Undrar när karln kommer hem. Jag vill verkligen umgås med honom idag.
Har ju knappt hunnit det den här veckan.

Nej. Ska man orka ta sig till Sveaplan?

Hej.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0