Devi <3

Idag har Devi träffat doktorn.
Hon var duktig. Men inte så glad.
1655:- bara sådär.
Men då vaccinerade vi henne och chipmärkte henne.
+ undersökning och cellprovstagning på hennes mystiska sår,
som hon har under hakan, som sprider sig.
Får se vad det är.
Så nu har hon en tratt. Det är hon inte glad över.
Men hon är så himla gosig mot oss nu.
Sov till&med på min mage i nån timma. Och så följer hon efter oss vars
vi än går. Snuttan <3
Hoppas det inte är nåt allvarligt.



Imorgon ska har jag sista dagen på praktiken. Börjar visst 7.
Så jag ska väl snart gå och lägga mig. Känns ju kul såhär en fredag.
Men men. Dagarna går ju fort på praktiken. Så det går ju.
Och så är det ju roligt.

Nej, nu ska jag hångla med min babe. Inte Devi då. Utan M <3

Hej då.

Kommentarer
Sagt av: haniki

aww, lillkatten <3

2008-11-07 @ 23:33:34
Sagt av: haniki

ja, det känns som om du förstår <3

saknar dig, hoppas vi hinner leka imorgon :)

:*

2008-11-13 @ 21:24:02
Sagt av: haniki

grattis apan!!!!

2008-11-16 @ 10:37:29

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0