Today

Joshua Radin - Today

Så himla fin låt. Börjar ju typ gråta när jag hör den.
Men det kan ju ha att göra med att jag inte är på topp.

Allt har blivit så himla jobbigt för mig nu igen.
Jag hatar att det blev såhär. Och jag undrar när jag kommer 
lära mig att leva med det. Elle komma över det.
Vissa dagar och veckor går bra. Men just nu går det inte så bra.
Jag vill inte ens känna såhär. Eller alltså. Jo, men inte på ett negativt sätt
som det är nu.

Jag vet inte ens hur jag ska uttrycka mig.

Jag vill inte ens gå till praktiken imorgon.
Men jag har inte så mycket val.
Jag vill bara sitta här i min soffa med min dator och tv och med min M <3
och bara vara.
Jag vet inte.

Hanna, jag saknar dig med.

Nu ska jag röka.
Sen måste jag fortsätta plugga.
SKITPLUGG.

Hejdå.


Kommentarer
Sagt av: haniki

ska du till soppi på lördag? jag vill gå om du ska gå <3

2008-10-28 @ 15:28:18
Sagt av: Eskilstunamentaliteten

Ryktesspridare

2008-10-28 @ 17:44:45

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0