90/5=?

Boring.

I alla fall. Jag har laddat upp bilder i min bilddagbok nu.
Inte så många, för jag pallade inte. Men men.

Jag har ont.
Känns som mensvärk, fast värre, och på fel ställen.
Jag orkar inte ens ha såhär.
Vill inte bli påmind om det här. Vill bara försöka börja leva igen.
Men jag kan väl leva i min blogg.

Undrar när M kommer hem.
Inte förrän matchen är slut i alla fall.
Och fan. Sverige lede med 2-0.
Vi som hejade på Ungern. Men bara för att M hade vunnit 700 kr om
dom hade vunnit.
Men det verkar ju inte bli så.

Men men.
En rök kanske?
Men det är så jävla boring att röka själv.
Och det är ju faktiskt väldigt dumt att röka öht.
Men vad gör man inte.

Och bara prutt på tv sen.
Skit.

Hej då.


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0