Done.

Så. Allt såg bra ut. Värdet hade sjunkit till 63, vilket tydligen var bra.
Men okej att det är över fysiskt... Men det psykiska är kvar.
Och jag orkar inte med det.
Orkar inte med dom här känslorna. Dom är inte ens roliga.

Skulle ju gå hem och ta ett varmt bad med min samob och ha massa sex,
enligt doktorn. Hon sa att jag förmodligen skulle bli mer avslappnad då.
Men saken är ju den att jag inte har något badkar. Och M jobbar.

Ska nog ta och äta något nu... Är sjukt hungrig.
Men då är frågan vad man ska äta sen.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: haniki

schysst ordination, haha.

skönt att allt verkade bra iaf. har tänkt på dig idag <3



I know! hata familjeliv. de flesta är ju verkligen idioter!

2008-09-08 @ 22:53:06

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0