Feelings.

Kors i taket!
Vaknade ju 06.25.
Har ju inte direkt sovit bra inatt.
Hatar det. Jag är trött, men kan ändå inte sova.
Men det är ju bra att vara uppe i skaplig tid.

Men jag fryser. Det är så jävla kallt. Känns som vinter.
Men jag gillar hösten. Men det behöver ju inte vara kallt inne.

Idag ser planen ut såhär:
Tala med Sara om en sak.
Kanske fixa den saken.
Om vi inte fixar den saken så blir det ut och gå.
Men jag hoppas vi fixar den saken.
Och sen skulle vi väl till Haniki?
Jag tror det.

Fast helst av allt ligger jag nog bara och gosas med M
i sängen hela dagen. Men han jobbar ju hela dagen så...

Nehepp... Nu ska jag väl glo.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Bo

JAG GISSAR PÅ FIXA LÖSHÅR.

2008-09-18 @ 12:52:07
URL: http://pilliplast.bloggspot.se

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0