Girls <3

Ni betyder så himla mycket mycket för mig!

Åkte till statoil och köpte cigg.
På vägen dit såg jag Henne.
Hon som är så snygg, som är gravid och har en jättesöt liten hund.
Precis vad jag behövde. Eller inte.
Fan va bitter jag är.
Men jag får.
Eller?
Jag kanske börjar bli för bitter. Men grejen är att jag vill inte vara bitter.
Jag är ingen bitter människa. Eller är jag det?
Jag kanske är det. Avundsjuk är jag också.
Men jag vill inte vara avundsjuk.
Sånt höll man ju på med i högstadiet.
Varför kan jag inte bara vara glad och nöjd med den jag är och det jag faktiskt har?
Nej, istället lägger jag all energi på att fokusera på det jag inte är och inte har.
Och det är ju rätt sjukt. Eller sjukt och sjukt, men det är inte sunt i alla fall.
Men sådär är det väl. Man är aldrig nöjd. Fast jag vet vad jag skulle bli nöjdare av.
Och just nu går det inte.
Men jag behöver nån form av tröst. Som typ en hund.
Jaa, jag vet, låter jävligt stört. Eller ytligt. Eller nåt. Ni fattar vad jag menar.
Men då skulle jag ha nåt annat att lägga min energi på, och nåt annat att vårda.
Eller hur jag nu ska förklara. Men jag tror det är nåt sånt jag behöver.
Bryta mina tankar och mitt mönster. Ha en anledning att vilja gå utanför dörren.

Nåväl.
Sex and the city <3
Räddaren i nöden.
Behöver nåt annat att tänka på.

Och jag plågar mig själv.
Gång på gång på gång.
Så himla trög.
Men samtidigt kan jag typ drömma mig bort just då.
Men sen bryter jag ihop.

Äh. Jag pallar inte.

Jag älskar dig M. Du är mitt allt. Utan dig är jag halv.

Hejdå.


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0