Hela dagen.

Så.
Jag har varit så himla duktig idag.
Varit ute och gått i en timma med Sara.
Det var faktiskt väldigt skönt.
Men jag är lite trött i benen nu.

Sen efter det så har jag städat. Så nu är det
jättefint här hemma.
Ska nog tända massa ljus och gosas med min kille (;

Men jag börjar bli hungrig.
Undrar om man ska börja med maten nu.
Klockan är ju faktiskt väldigt mycket.

Annars så är det mycket känslor just nu.
Saknar och längtar. Och så blir jag arg.
Arg för att det blev så här. För så här skulle det ju inte bli.
Allt skulle ju bli bra när det väl blev.
Men såklart så blev det bara skit.
Och jag blir så ledsen och arg.
Och jag vill att det ska vara om 2 år. Så det så.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0