Inte konstigt att man är mörkrädd.

Detta hände i Södertälje.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3292882.ab

Det gör mig illamående. Och jag känner mig hemskt upprörd nu.

Och seriöst. Invandrare kallar svenskar för rasister.
Men är det inte rasistiskt från deras håll att kalla oss svenskar för
"svennehora" och "jävla svenne" osv?
Det är det ingen som uppmärksammar, men om nån skulle säga
"jävla svartskalle" eller liknande så skulle det bli ett jävla ramaskri.

Jag blir så trött.
Men jag är så glad att man inte bor i den där vidriga staden längre!

Om man känner sig rädd och osäker att gå ute när det är mörkt i den här
stan så är det ingenting mot hur rädd man skulle vara i Södertälje.
Där vågar man ju inte ens gå ut när det är ljust.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0