Jag kommer inte upp på hästen igen!

Eh. Tv:n står på. Det är "Girl meets cowboy".
Suger.

Har hittat min räddning från omvärlden i alla fall.
"Spore". Ett dataspel. Det är bäst!
Då slipper jag tänka. I alla fall på allt det jobbiga och sorgliga.

Ont har jag. Inte hela tiden. Men det kommer och går.
Får se vad doktorn säger på måndag.
Hoppas det är goda nyheter, för jag vet inte om jag klarar av
fler dåliga nyheter.

Annars så är jag skitless på att sitta hemma.
Men man orkar ju inte göra så mycket annat heller.
Ska fråga Micke om vi kan åka en sväng med bilen.
Han lär ju säga nej. Men man kan ju alltid hoppas.

Annars så försöker jag fördriva tiden.
Spore är ju ett bra sätt, men jag har snart klarat det, så jag måste
pausa en stund.
Och det finns ju inget att göra på nätet heller.
Typ; Aftonbladet, bilddagboken, haniki.blogg.se, familjeliv och plågar mig själv
och sen här. Men sen då?
Går typ inte ens in på helgon längre. Eller jag går in, men jag loggar ut på
en gång.

Skulle vilja ha goskväll ikväll med min karl. Hoppas han är på.

Haha! Duschade ju igår. Måste sett jävligt roligt ut.
Satt på en pall, för jag orkar inte stå länge just nu, och duschade.
Skönt var det, men sen nådde jag inte tvålen och shampot och balsamet.
Så jag fick ändå ställa mig upp. Sämst.
Nu tänker jag inte duscha förrän imorgon kväll.

Åh! jag är så bored.
Och så plågar jag bara mig själv.

Jag önskar att utbildningen hade börjat, för då hade jag kunnat plugga.
Men neeejdå.

Nehepp. ska väl försöka hitta nåt roande att göra på nätet då.

Hejdå lilltå.

Kommentarer
Sagt av: haniki

haha, bäst att duscha på en pall ju <3 känner sig så lite som en pensionär! hahah

2008-09-06 @ 16:54:46

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0