Ny dag, nya möjligheter 2.

Åh. Jag fattar inte att skivan bara kan försvinna sådär.
Mickes dator har typ pajat, och han behöver sin skiva
så han kan formatera om den. Men skivan finns bara inte.

Lagade iaf väldigt god mat.
Pasta och korv gratäng/pudding.
Låter inte så gott, men det var väldigt gott.
Jag är en hejare på att laga mat faktiskt.
Första gången på över en vecka som jag lagar mat.
Har inte orkat tidigare.

Imorgon är det doktorn igen.
Ser inte fram emot det, men vi får alla hoppas på goda nyheter.

Annars så har det slutat nu.
Nu är det bara det psykiska kvar.
Fast jag har fortfarande ont emellanåt.
Och jag har inte så mycket ork. Mer än för ett par dagar sen,
men inte som vanligt.

Jag har ju iaf Spore att lägga min energi på.
Men nu börjar det bli segt, för jag fattar inte riktigt vad som ska göras.
Eller jag fattar, men jag hittar inte.
Ska kika på det där sen.

Nej, nu ska jag hjälpa min karl att leta.
Kul. Eller inte.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0