Outside.

Det här skrev jag igår (Fredag) runt 00.00, men av någon anledning publicerades
det inte.




Det är så kallt. Men det är ändå rätt skönt.
Gick hem från Sara, och jag njöt nästan av att gå i kylan.
Jag borde gå ute mer. Det är skönt att få vara ifred lite och tänka.
För det finns så mycket tankar i mitt huvud nu.
Jag vet varken upp eller ner längre känns det som.
Och jag brukar alltid veta. Men inte nu.
Och det stör mig. För jag vill bara att allt ska bli bra. Med mig.
Med det här.

Var trevligt hos Sara. Men för mycket liv.
Och jag älskar mycket liv i vanliga fall. Men inte nu.
Undrar hur jag kommer känna imorgon.
Hoppas det känns bättre då.

Jag vet inte ens vad jag ska göra hemma längre.
Eller jo. Men ändå inte.
Jag bara sitter här när jag är hemma.
Jag gör ingenting.
För jag orkar inte. Jag kan inte.
Tur att jag har min dator som sällskap.
Och M.

Jag har ont i huvudet också.
Det är alltid nåt med mig.
Blir så arg och ledsen. Över minsta lilla sak.

Nej.
Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0