Pruttväder.

Så. Nu är första vändan till sjukhuset avklarad.
Men jag ska tillbaka dit kl. 14.
Har ingen lust att gå dit själv, men jag har inte så mycket val.
Visst kan jag be nån följa med, men det här är så intimt,
så den enda jag vill ha med är M.
Men han jobbar.
Så, jag får väl gå själv.
Men jag börjar ju bli van att vara ensam nu.
I alla fall om det här.
Och jag hatar det. Jag hatar det verkligen.
Det var ju inte så här det skulle bli.
Men tyvärr så blev det ju så nu.
Och jag hatar att det blev så.

Min plan för idag är alltså:
ligga i sängen och glo och hänga vid datorn fram till 14.
Sen får vi väl se vad som sker.

Och jag tror att det var idag dom skulle komma och lufta elementen.
Drygt.
Jag har ingen lust att ha dom springandes här när jag mår crap.
Men men. Då blir det ju i alla fall gjort.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0