Tired.

Trött och hungrig. Det är jag typ hela tiden.
Det är inge roligt längre.

Och jag orkar inte sitta här hela dagen idag.
Men vad ska man göra då?
Jag känner inte för att vara bland folk heller.
Smakar bajs i munnen.
Men kanske man ska dra till Sara.
Då är man ju i alla fall inte hemma. Men jobbigt att ta sig dit.
Men palla sitta här.
Skulle vara skönt att få på sig kläder. Eller alltså, jag har ju kläder
på mig, men jag menar andra kläder än mjukisbrallor.
Fast jag vet inte om jag är "redo" för "vanliga" kläder.
Och det vore skönt att sminka sig lite och fixa håret lite.
Men jag vet inte om jag är redo för det heller.
Egentligen vill jag bara ligga här i min grotta och inte visa mig för folk,
men nån gång måste man ju försöka leva vidare.
Och jag blir snart galen av att inte se folk.
Micke är typ den enda jag har sett på en vecka nu.
Förutom på sjukhuset, när jag köpte datorn och när vi åkt och handlat.
Och så har jag ju faktiskt träffat hans föräldrar.
Men annars så...

Ska man orka? Jag blir ju inte lyckligare av att hänga här hemma själv,
men jag vet inte om jag blir lyckligare av att dra nånstans heller.
Fast jag kanske inte behöver fixa mig.
Jag kanske kan åka som jag är nu?
Ska höra med Sara.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0