Fixardagen

Idag har Sara och Ulli varit här. Det var väldigt trevligt!
Fick massa saker gjorda, och lånade ut massa kläder
till dom som jag inte längre kan ha. :D
Så jag fick min garderob rensad. Det behövdes verkligen.

Så sen, ikväll ska jag försöka hinna med att lägga upp gardinerna,
och kanske sy lite. Älskar att jag är så himla pysslig nu.
Blir typ galen om det är grejer framme och i oordning.
Så jag plockar och städar och diskar och donar hela dagarna.

Oj vad trött jag blev nu... Och vad ska vi äta idag?
Nåt som är gott och går snabbt. Men ingen snabbmat... Hmm...
Får klura på det där...

Nej, snart börjar ju Unga mödrar. Och ja, jag är fast (;
Haha, men det är bara för att man alltid blir så förvånad över hur
vissa mammor är! Ja herregud.

Nej. Nu ska jag lägga undan datorn en stund.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Maria

Jag brukar också kolla på ung mödrar. vet inte riktigt varöfr jag har fastnat idet, men som du säger så förvånas man ju över en dels beteende. Vissa skulle inte ha barn av dom som är med i serien.

2009-04-14 @ 20:40:26
URL: http://readingmary.blogg.se/
Sagt av: Urpan

Det var roligt att hälsa på idaag! :*

2009-04-14 @ 21:21:35
Sagt av: Anonym

Det var roligt att hälsa på idaag! :*

2009-04-14 @ 21:22:10
Sagt av: haniki

ja, jag hoppas också på det ^^



haha, sådär var jag också när jag var preg! det är nåt inbyggt, man vill boa tills barnet kommer :)

2009-04-14 @ 21:22:18
Sagt av: Bili

Haha, jaa fixas ska det göra!

2009-04-14 @ 22:00:31
URL: http://bilix.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0