Skärtorsdag.

Uppe med tuppen idag.
Vaknade ju 05.20.
Så snart ska jag pallra mig iväg till stan.
Kommer inte bli skönt med denna höft och stjärt.
Men men. Vad gör man inte?
Jag ska nämligen på barnmorskebesök. Ska få
lyssna på hjärtat idag :D
Synd att inte M kunde följa med ): DUMMA JOBB.
Men jobba bör man annars dör man.

I alla fall. Lilla B sparkade riktigt ordentligt igår när jag
skulle sova <3 Låg bara och smilade hela tiden :D
Sen somnade jag.

Och min nya mobil kom ju igår. En nokia 6600 fold <3
Den är jättefin och söt!

Men hur som helst.
HANNA! Jag vet inte än om min höft pallar. Men jag ringer
efter BM-besöket!

Nej, lite smink och lite fixa hår på det här!
Sen ska vi gå. Jag och min höft. Eh.

Hejdå!

Justja!
Mina auktioner går ut ikväll! Så kom igen att buda nu!
Bilix auktioner!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0