VECKA 20! HALVTID! :D

WOHO!
Idag går jag alltså in i vecka 20! (19+0). Halva tiden!
Känns så himla bra!
Men nu tänker man att: Jaa... bara ungefär lika länge kvar.
Det känns som en lååååång tid. Men när jag tänker tillbaka
på dom här 20 veckorna, så har det ju gått väldigt fort.
Så jag hoppas att dom här veckorna går minst lika snabbt!
Om ca 8 veckor så har vi ju 3D/4D ultraljudet i Stockholm.
Det får nog bli nästa stora milstolpe.

Var hos doktorn idag i alla fall. Mycket riktigt, foglossning.
Var ju ingen överraskning direkt. Och det finns ju inte mycket
att göra åt det. Mitt foglossningsbälte är typ det enda.
Sen får vi se om skolan kan vara tillmötesgående eller inte.

Mer då? ptjaaa. Inte mycket tror jag.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Belinda

Ledsen asså, men dom första 20 veckorna går jätte fort.. efter d går d bara segare o segare :P Man tycker d tar en evighet hehe

2009-04-08 @ 21:39:21
Sagt av: Bili

HAHA! NEEEJ! Säg inte sådär Belinda!

Haha, men det är ju sommar sen iaf, så jag kan ju passa på att njuta av det :D

2009-04-09 @ 06:47:04
URL: http://bilix.blogg.se/
Sagt av: Belinda

Hehe jo , d e rätt jobbigt att va gravid på sommaren fall d e varmt! Jag tyckte d iallafall.. hoppas d går bättre för dig :)

2009-04-09 @ 13:47:58

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0