Vill ha!

Jag vill ha dom här shortsen i strl 40.
Mammashorts alltså.
Så om någon har, så sälj dom till mig!

I övrigt så är jag i vecka 23 nu! :D
22+2, nu då, eftersom att klockan är över 12.
Det är så skönt när man får byta vecka!
Närmare min älskling i magen då. <3
Känner sparkar och ibland ser man till&med hur
hela magen hoppar till. Men h*n är ju lite blyg.
Visar bara för mig. Och det är bara jag som får känna
sparkarna utanpå också. M lyckades ju känna 1 gång.
Men snart så kommer det bli trångt där inne, och då
går det minsann inte att gömma sig (;

Annars så har jag ju fortfarande inte fått nåt beslut skickat
till mig från CSN, fast dom hade lovat damen på skolan
som hjälpt mig, att jag skulle få ett beslut idag, senast 18.30.
Aja, dom har till imorgon på sig. Fan va sur jag blir.

Shoppade 2 klänningar idag. Och 3 diadem. Diademen kostade
bara 15 kr tillsammans. Himla värt faktistk!

Och så har jag färgat håret. Så nu gillar jag det igen! :D
Har ingen bild än, för idag såg jag mest bara trött och sliten ut.
Det blir så när man är preg. (;

Jaja. Det var väl det.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0