Vecka 36 (35+6), 28 dagar kvar! Nu är jag less!

Usch. Idag är jag nere.
Anledningen till det är att jag är så himla less nu.
Det känns som att jag kommer vara gravid i evigheter!
Det kommer inte komma någon bebis. Jag kommer
gå runt och ha ont och vara tjock i resten av mitt liv!
Så känns det.

Alla andra säger: Åh! Baaara 28 dagar! Det är ju ingenting!
Jag säger: Prova själv att gå runt såhär, då är 28 dagar en
evighet!
Och det folk inte tänker på är att det är det beräknade datumet.
Jag skulle ju kunna gå över tiden också. Men håll tummarna
att jag slipper det!
Vi hoppas på att hon kommer nu, när som helst!

Annars så har min laptop gått sönder igen. KUL!
Pissdator!
Så nu måste vi lämna in den igen. YEY! 4 veckor till utan den.
Och 2 pers på en laptop i 4 veckor... SKOJ!

Men jag fick ju mobilen till sist i alla fall.
Fast garanti och kvitto var inte med som det stod i annonsen, och
inget minneskort heller. Men jag orkar inte bråka med den där
idioten nå mer. Så det får va.

Annars så.... Jaa... M har ju semester, och det är underbart att
ha honom hemma! <3 Ser inte fram emot när han ska börja jobba
sen igen... Men men, den dagen, den sorgen. Och förhoppningsvis
så är Cleo här då!

Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv i M's famn.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Bosse

Roligt att träffas en sväng idag babyface. *:

2009-08-04 @ 22:49:25
URL: http://pilliplast.bloggspace.se

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0