Vecka 38 (37+0), 20 dagar kvar!

Nu har jag gråtit två dagar i rad. För jag orkar inte mer!
Jag kan inte sova, jag kan inte röra på mig, jag orkar
inte med nåt!
Och jag längtar efter henne så jag håller på att gå
sönder!

Men igår gjorde vi massa mat, till sen. Efter hon har
kommit. Massa gott. <3
Vi höll på att laga mat från 16.00 till 22.30 ca. Men det
var skönt! För då gjorde man nåt av den dagen iaf.

På kvällen  sen fick jag massa förvärkar. Blev så himla
glad, och hoppet tändes... för att sedan slockna igen då
allt gick över. Så nu har jag gett upp.
Det kommer inte komma nån bebis. Jag lär ju åtminstone
gå över 2 veckor och få bli igångsatt. Det är så det känns.
Skit.

Nej, nu ska jag gå och krama min älskling. Han tar så väl
hand om mig! <3

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0