Back to the 90's!

Jag behöver ett par ordentliga vinterskor.
Och jag vet precis vad jag vill ha för några.
Antingen typ uggs, men helst vill jag ha
ett par schyssta snowjoggers!
Men då måste dom vara riktigt schyssta.

Jag minns att vi hade hur många snowjogg-
ings
, som vi sa, när jag var liten. Vi hade dom
i alla regnbågensfärger tror jag. Och jag minns
att dom var av märket "Panther". Dom var
inte allt för dyra heller, och det var liksom
"töntstämpel" på snowjoggers, om man hade
dom om man var äldre än ca 11-12.

Nu verkar det vara svårt att få tag på snow-
joggers...
Men det finns en sida som säljer dom, men
det är hutlöst dyrt!
Kolla:
http://shop.rubberduck.com/shop/Women/g1

Jaja... Såg att skopunkten hade snygga ugg-liknande
skor. Får väl bli ett par sådana.
Men hoppas jag får pengar i julklapp i så fall...

Hejdå!



Update.

Fick tips om att snowjoggers finns på ellos.se.
Knappade in adressen och letade. Hittade bara ett
par svindyra från adidas. Men sen fick jag denna
sida
.
Det är ju exakt sådana jag vill ha, och priset var
ju jättebra också! Men dom finns inte i min storlek
kvar...
Så jag får snällt leta vidare.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0