Dagens happenings.

Jag är så trött så trött. Orkar knappt hålla upp
ögonen...
Somnade kl 05.30 imorse, för typ hundrade
gången, men som alla gånger tidigare som jag
somnat, så vaknade Cleo precis när sömnen infunnit
sig. Då fick jag nog. Jag väckte M så fick han gå upp
och byta på henne, och sen ville hon amma.
Efter det fick jag åtminstone sova. Men bara fram till
12 ca. Då ringde det minsann på dörren. 
Först vägrade jag gå upp, men sen ringde det på 
dörren igen. Det var bara att pallra sig upp.
Nu hade Cleo också vaknat, så det fanns inte en 
chans att ignorera. Så jag lindade in mig i ett täcke
och gick och öppnade.

Det var Fredrik som ringde på! Så han hängde här med
mig och Cleo fram till 14-tiden.
Och efter han dragit, då klädde jag på mig och Cleo
ytterkläderna (hade ju självklart klätt på mig kläder
också, jag springer inte runt naken på dagarna
,) och
så drog vi ut på en promenad.
Jag hann knappt utanför porten, så slocknade Cleo.
Jag kan meddela att jag var mycket avundsjuk på min
dotter då. Jag vill också bli rullad i en vagn medans jag
ligger och sover...

Hur som helst så promenerade vi till Sara. Tanken var
att hon bara skulle komma ner och tjöta en stund, men
Cleo vaknade så det var bara att följa med upp för att
amma mitt lilla barn.
Men innan vi hann in så kom mamma körandes i firmabilen.
Så vi stod en stund med henne också.
Cleo tycker att hennes mormor är grymt rolig i håret. Haha!

Nåja. Efter vi ammat och tittat på när "moster" (Sara)
sminkade sig, så begav vi oss hemåt, och fick då sällskap
av Sara och Thompa ända hem. Det var trevligt.
(Men jag fick lite ont i magen när vi var precis utanför oss,
men det gick över efter en stund när jag kommit in.)
Cleo däckade på vägen hem, och då var klockan ca 16-
nånting, och hon sover än.
Så det blir nog till att väcka henne om hon inte vaknar snart,
för jag kommer inte klara av att vara vaken hela natten inatt.

Och nu sitter jag här. M "lagar" maten idag, så det vankas
pizza eller kebab.
Hälsosam är mitt andra namn! HA!
Men så går det när energin inte räcker till.
Och mina promenader jämnar ju ut det hela. HAHA!

Nej. Nu ska jag titta till skruttan, och krama min M tror jag!

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0