Efterkontrollen! Bättre sent än aldrig!

Idag har jag och Cleo varit hos barnmorskanefterkontroll.
Allt såg fint ut med mig, och barnmorskan tyckte Cleo var så
himla fin och söt. Jag fick massa beröm för att jag har gjort ett
så bra och fint "jobb". Haha!

Hur som helst så fick jag i alla fall svar på lite frågor som jag
haft om förlossningen. Tiderna jag skrivit i min förlossnings-
berättelse stämmer inte helt och fullt, och jag ska ändra
dom när jag orkar. Men idag orkar jag inte.
Jag fick också med mig alla journalerna hem, så jag ska snart
sätta mig och läsa igenom allting noga. Känns skönt. Det är ju
en del saker man har glömt, och en del saker som man miss-
uppfattat
, under själva förlossningen, som jag grubblat på, men
som jag alltså nu slipper grubbla på.
Åh! Jag är så glad! Nu vill jag bara pussa på min fina Cleo, men
hon sover, och jag vill inte väcka henne.
Så jag går och pussar på M istället.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0