Ingen sömn så långt ögat kan nå.

Nej. Vi får helt enkelt bli nattfolk då.
Nu har vi varit inne i sovrummet, i mörker och total
tystnad, sedan 22.30 ca... Ingen effekt. Jag har
ammat och jag har vyssjat. M har vaggat och gosats.
Inget hjälper. Cleo vägrar sova.
Hon sov från ca kl 20 till ca 22.30, men nu har hon
bestämt sig för att vara vaken.

Jag tippar på att Cleo inte kommer somna förrän 03,
minst. Och jag tippar också på att jag aldrig kommer
komma iväg till min bokade tid imorgon kl 10.30.
Och jag tippar på att imorgon natt kommer bli likadan
som denna natt, och alla andra nätter.

Fy vad jag ångrar att jag och Cleo följde med
till min svägerska i helgen!

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0