Jävla f***a!

Jaa, rent ut sagt.

Har idag varit på läkarbesök - IGEN.
Fick betala 150:- för att bli stucken i fingret och
för att kissa i en mugg.
Och för att träffa en läkare, som jag inte ens
förstod. Några få ord förstod jag. Exempelvis när
han sa att proverna inte visade någonting, och att
jag kunde gå hem.
Men att jag fortfarande hade, och har, ont som in i
helvete, det sa han inget mer om.

Så jag kan väl gå runt och ha en snippa som gör
så ont, att jag emellanåt brister ut i gråt.

Och hur bra är det att ha personal på apoteket som
inte verkar kunna sin sak? Sälja en sak, som en
ammande kvinna, tydligen, absolut inte ska använda,
det verkar inte så kunnigt.

Jag har heller inte mycket för otrevliga sjuksköter-
skor
som sitter och ska ge råd i telefon, men istället
snäser diverse dryga kommentarer, i stil med:
"Jag kan inte sitta och lyssna på dig hela kvällen, jag
har faktiskt massor av patienter att ta hand om."
Tilläggas bör att jag då inte ens fått fram det jag ville
fråga. Alltså hade samtalet kanske pågått 1-2 minuter.
Så jag är fortfarande rätt rådvill.

Men jag får väl bita ihop, i typ en träbit eller läderbit,
fram tills på måndag, då jag ska ringa gyn.

Just ja. God Jul!

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0