Lördagsmorgon.

Inatt så somnade min lilla skatt, efter mycket
om och men, runt tre. Då hade hon varit vaken
sen 00-01 och hon var så trött så hon inte visste
vart hon skulle ta vägen. Men hon var ändå rätt
lugn. Och hon somnade faktiskt i sin säng!

Nu har vi just gått upp, och idag önskar jag att
jag hade körkort, så man kunde åka och hälsa
på, antingen mamma eller Steffi. Men icke.

Hittade M i soffan när vi klev upp i alla fall.
Men nu har jag skickat honom in i sovrummet,
och jag är grymt avundsjuk på att han får sova
vidare. Jag somnade ju trots allt runt 05-06. Och
då hade jag ändå legat i sängen, med några undan-
tag, sen 00-01... Grymma sömn som inte ville infinna
sig.

Cleo fattar inte riktigt vad vi gör uppe nu.
Jag tror att hon snart kommer vilja äta och somna
om. Vi får se om vi båda somnar om då, eller om
jag ska motstå den ljuva sömnen.

Jaja.
Lite ledsen och besviken är jag, men det hör inte hit.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0