Nu ger jag upp, vi går och blir nattfolk.

Jag är så nere. Jag hatar, alltså verkligen hatar,
att sova såhär länge. Och Cleo vaknade ju inte,
som jag hade hoppats, vid nio, neeejdå. Hon
vaknade runt 14.45, och i sin tur så väckte hon
mig och hennes far.

Jag ger upp. Vi frå bli nattfolk då. Nu har jag
verkligen gjort allt för att försöka vända hennes
dygn så skonsamt som möjligt, men det går inte.
Så nu tänker jag bara "rida ut stormen".
För helt ärligt så kommer inte Cleo somna för
natten senast kl 22 ens. Nepp. Inatt blir det till att
vara upp till tidigast 03. Men jag tippar på att det
blir runt 04.

Jaja. Jag kan ju försöka se det positivt; jag missar
ju inga spökprogram.

Nej. Nu ska jag gör mig iordning så vi åtminstone
kommer ut idag.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0