Hyperemesis suger ballefjong!

Jodå.
Är grymt less nu!
Ligger efter med pluggandet för att jag inte kan koncentrera mig.
Men jag ska ta tag i det där imorgon.
Och imorgon ska jag ringa min barnmorska. Måste få hjälp nu igen.

Kom på idag att M ska på kryssning på lördag. SÄMST.
Är fett känslig nu också, så det gjorde ju inte saken bättre.
Man har inte så stor lust att vara ensam när man mår som jag gör.
Men ja, jag har ju inte så mycket val.

Jag har typ inte träffat nån kompis på flera veckor nu.
Känner mig som en jävla enstöring.

Nej, om man skulle ta och fortsätta glo på tv och må skit då?

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Maria

Egentligen jobbar jag ju som undersköterska fast utan utbildning. Inom vilket område vill du jobba sen när du har pluggat klart då?

2009-02-25 @ 12:57:59
URL: http://readingmary.blogg.se/
Sagt av: haniki

sämst att han ska bort :/ men vore såklart roligt om du orkade komma ändå :)

skulle ju kunna hämta dig, men det blir lite svårt med skjuts hem ;)

:*

2009-02-25 @ 14:54:00

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0