Jag bjuder på chips!

Nej. Men jag har chips och dipp hemma.
Men jag är inte ens sugen. Var det typ i 30 min för nån dag sen.
Så M köpte åt mig. Men sen ville jag inte ha. Så det bara står.
Hoppas jag blir sugen snart. När det ändå finns hemma.

Jahaap.
Update då.
Trimester 2 är jag i nu. Alltså den andra delen av 3, av graviditeten.
Och jag troooor att det är lilla B jag känner när det känns sådär i
magen. För jag kan inte förklara det på nåt annat sätt.
Och det är inte hela tiden, men nån gång per dag typ. <3

Hur mår jag då?
Jovars. För tillfället mår jag okej. Ska äta min andra portion tortelini
för dagen nu. Framsteg. Men man ska ju inte ropa hej.
M hämtade ut min medicin idag också, så nu kanske man kan bli
lite mer människa. Hoppas det, för i så fall ska jag träffa folk på lördag <3
Annars är jag svag och blir yr så fort jag rör mig.
M ska hjälpa mig att tvätta mitt hår sen, för jag blir bara  yr av det. Haha,
lilla handikapp, som inte ens kan tvätta sitt hår själv. Men prova själv med
skakiga ben och när du blir yr så fort du lyfter armarna! Eller lutar huvudet bakåt.
Det är INTE lätt. Men tur att jag har M i alla fall <3
Men frågan är hur jag ska kunna färga mitt hår innan lördag.
Snälla, vill ingen komma och hjälpa mig?
Du kan få äta chips då (;

Jahapp... Ikväll då. Vad ska man göra då?
Plugga. Haha. Fast det är inte kul. Jag får skylla mig själv. Det är jag som har
skjutit upp det, och det är bara mitt illamående jag kan skylla på.
Förhoppningsvis blir jag klar inatt.

Nej, nu ska jag kissa.

Och det är sämst  att nån idiot brände ner Statt. Moget liksom.
Folk kunde faktiskt dött!

Aja. Hej då!

P.s. Dipp ingår till chipsen om du kommer och hjälper mig med håret. (;

Kommentarer
Sagt av: Maria

haha, stackars dig! Jag hade3 gärna hjälpt dig med håret om det inte var så himla långt ifrån Malmö!

2009-02-26 @ 09:20:55
URL: http://readingmary.blogg.se/
Sagt av: Soppi.

Jag och Sandra kanske kan svänga förbi sen. (:

2009-02-26 @ 10:38:45
URL: http://killiz.blogspot.com
Sagt av: Anonym

känner igen det där med att det är svårt att tvätta håret när man mår illa. Har aldrig varit så ofräsh i mitt liv som under denna HG graviditet.

Tandborstning med gör man bara en snabbis pga de ökar spykänslorna.

2009-02-26 @ 22:17:29

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0