Kurrikurr.

Min mage kurrar massor! En obehaglig känsla.
Man vet liksom inte om man vågar äta eller inte.
Eller vad man vågar äta.
Men jag tänkte att jag ska försöka mig på lite
tortelini. Det jobbiga då är bara att jag måste
gå upp och stå upp. Jag vet inte om jag orkar det
när jag är såhär svag. Fast jag kan ju ta en stol att
sätta mig på om benen sviker liksom.
Det löser sig.

Måste bara säga att Hanna = <3.
Hon fattar alltid hur jag känner. Det är så skönt att
kunna prata med nån som verkligen förstår.
Vet inte vad jag hade gjort om inte hon fanns.
Jag ska övertala M att vi ska flytta till Säby, så kan
jag och Hanna leka varje dag! Och sen kan våra barn
leka varje dag! :D
Love you Haniki! :*:*:*

Jahapp... Dagens plan ser ut såhär:
Laga "mat", äta.
Sen plugga.
Sen vila.
Sen gosas.
Och sen ska man väl försöka äta nåt.
Åka förbi Sara och slänga in hennes bok i brevlådan
OM jag orkar.
Annars så har ju hon två friska ben. Vilket jag för tillfället inte har.
Eller benen är ju friska, det är ju bara min svaghet och mitt
illamående som stoppar mig.

Jaja. Ska väl sätta igång med dagens bestyr.
Men jag vill träffa folk. Känner mig fett lonely.
Men det är ju aldrig nån som kommer hit. ):
Sämst.

Aja.
Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: haniki

känner precis lika <3

love you!

2009-02-20 @ 11:20:35

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0