Morning.

Uppe tidigt idag. Väckte M vid 7 och kunde inte somna om
efter det. Så nu har jag bara legat och myst i sängen sen
dess. Tänkte att jag ska sätta igång att plugga igen runt 10.
Men jag har fastnat lite. Och jag förstår inte att det här arbetet
kommer gå på hur många sidor som helst. Standard är 2 sidor
för ett arbete. Jag tror jag är på min 3:e sida nu, och då har jag
kanske hälften kvar, även fast jag är kortfattad.
Undrar om det ska vara så. Aja.

Hungrig är jag också. Ska äta lite frulle och se om det ger med sig.
Det är ju lite lurigt det där, för illamåendet kan kännas som hunger.
Och så äter man, och sen spyr man på en gång.
Men jag tror att det är vanlig hunger. Skönt det i så fall.

Nehepp.
Ska man sätta igång med dagen då?

Och jag hatar när folk inte kan lyssna.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Soppi.

Jahaa, okej!

Hoppas att de hjälper då. (:



Tills pussens och asets lägenhet är gone, och allt kommer bli så mycket bättre. :D

*:

2009-02-19 @ 10:53:27
URL: http://killiz.blogspot.com
Sagt av: Bosse

Hoppas du mår bättre snart så du kan komma till stallet! Va kul att du har nedräkning till guldklimpen kommer. Jag längtar med dig....



Ha det så bra vi hörs!

2009-02-19 @ 12:52:58

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0