Plugga, plugga, plugga...

USCH! Jag har ingen lust. Men jag måste.
Men nu har jag faktiskt lovat mig själv att bara få
göra ingenting i en timma till.
Ja, jag skjuter bara upp det. Men jag hinner sen.
Ska ändå inte göra något speciellt sen.
Eller just ja!
Vi ska ju till babyproffsen och barnens hus sen.
Men det hinner jag.

Jahapp. Idag då.
Mår illa. Men det var väl inget ovanligt.
Drömde en äcklig dröm om en äcklig stor svart
och hårig spindel som M satt och matade med pizza
medans jag försökte skydda mig och magen.
Och Devi fick jag ta i tänderna och skicka iväg för att hon
bara ville äta spindeln, men den var giftig.
Jag var fett rädd när jag vankade.

Nehepp. Ska man kanske fortsätta kolla på Oprah då.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0