Se så fint det blev!

Nu har jag suttit hela kvällen/natten och fixat!
Blev mycket nöjd. Har ju fixat så man kanske kan tjäna en
lite slant på sitt skrivande. Så gå in på reklamen jag har på
bloggen (;

Jag vet inte, men jag kan ha känt lilla B förut. Vet att det är
extremt tidigt, men jag har aldrig känt så i min mage.
Och inte så långt ner. Som en fisk eller nåt.
Vi får väl se om jag känner något mer. Vore ju himla roligt.
Men det kan ju också vara så att det inte var lilla B.
Kanske fick jag vanligt tarmknorr till att känna rörelser?
Jag vet inte... Men jag har aldrig känt så förut i alla fall.
Och jag har läst att man kan känna fosterrörelser såhär
tidigt, men det är ovanligt. Ja, vi får väl se.

Nu ska jag dricka nåt. Sen ska jag fortsätta kolla på alla
spökprogram på tv.


Hejdå! Och god natt!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0