Vecka 13+0.

Så idag går man in i vecka 14. 13 fulla veckor.
Och nu tycker man ju att detta illamående måste få ett slut.
Men icke! Nej, det hänger kvar. SÄMST!
Måste verkligen ringa till min barnmorska imorgon och be
om att få mer mediciner. Kanske man ska slå till på akupunkturen
igen också?

Så, vad har jag gjort idag då?
Jag har faktiskt tagit mig utanför dörren idag!
Skulle åka till Babyproffsen idag, men självklart så stängde dom 15.00.
Vi var där 15.07 typ. Sen åkte vi till Barnens Hus, men jag blev så
illamående så det blev bara en kortis där inne.

Köpte hårfärg idag. Den där som bara ska sitta i i 10 minuter. Hoppas den
är bra, för den var dyr. Fast helst skulle jag vilja ha hjälp att färga mitt hår.
Ingen som känner sig manad? Ingen frivillig?
Hojta till i så fall! (;

Jahapp... Nu då?
Ska väl plugga. Fast jag mår illa som ett djur och kommer snart spy.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Maria

Vad blir det för hårfärg den här gången då? Du byter ju lika ofta som jag!

2009-02-23 @ 10:47:46
URL: http://readingmary.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0