Vecka 35 (34+1), 40 dagar kvar!

Men det känns som en jävla evighet!
Jag håller på att bli knäpp. Och bra mår jag inte.
Ont i huvudet och mår illa. Ingen aptit, och det är
varmt som satan.
Magen krånglar och kissar gör jag hela dagarna.
Och längtan efter henne är outhärdlig!
Blä.

Sen köpte jag ju en ny mobil från blocket i fredags.
Skit bra tänkte jag, och betalade och så. Han som
sålde den var skittrevlig och jag skulle ha mobilen
senast idag, eftersom att han påstod att han skickade
den i fredags.
Ingen mobil har kommit.
Men jag smsade honom idag, och han svarar ju iaf.
Ett gott tecken. Han skulle höra av sig sen, med bevis
på att han har skickat den.
Och ja, jag bad om att han skulle skicka det rekomenderat,
men han ringde upp när han hade skickat det, och sa att han
inte alls skickat rekommenderat, efter som det var så dyrt.
Jahapp, det är väl jag som betalar frakten?
Jaja, gjort är gjort.
Vi får väl se vad han säger sen.

Nu ska jag klä på mig i denna hetta. För jag och M ska åka till
mesta.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: tess

Grattis till bebisen i magen o lycka till :) Hittade hit från ditt inlägg på fl...fan vad tråkigt med mobilen ;( vilka idioter det finns!!

2009-07-27 @ 21:34:12
URL: http://tjofe.blogg.se/
Sagt av: Anna

SHIIT inte långt kvar nu.. du måste längta som tusan:D

2009-08-02 @ 19:40:49

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0