82 dagar kvar! Shopping till 1000!

Igår så hade ju den underbara skatteåterbäringen kommit!
Så jag och Ulli drog ner till stan, och sedan vidare till Tuna
park. Där brändes det pengar vill jag lova! Massor till Cleo,
och en del till mig. Mycket roligt och välbehövt! Så nu är Cleos
garderbo nästan komplett. Det är lite saker kvar, men det
hinns.

Idag fortsatte shoppandet till lillhjärtat. Det blev ett par skor/
tossor, som pappa, alltså M, valde. Ett par röda converse-
liknande söta saker. Men dom kommer hon inte kunna ha
förrän hon är ca 6 mån.
Ett babyskydd, alltså bilbarnstol,
Ett insektsnät till barnvagnen,
Nappar,
Nagelfixar-sett i rosa,
En babykudde,
och gratisboxen från babyproffsen + refillpåsar.
Det var säkert nåt mer...
Ja, kantband till babyfilten.
Nu är det inte så mycket kvar som behöver inhandlas innan
hon kommer. Alltså stora saker. En skötbädd, och badbalja,
korgar och sådant där...
Sen såklart alla fröbrukningsvaror. Men sen så!

Förresten, Hanna, kunde vi köpa eran badbalja för en hundring
eller? (;

Nu är jag helt slut. M också. Han ligger här brevid mig i soffan
och slumrar. <3

Nu ska jag hämta en cola, och sen ska jag faktiskt lägga mig
tillrätta i soffan inför Barnmorskorna - Norge.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: haniki

hade ju räknat med att ni skulle köpa våran balja ;)

kanske fyller på med lite överraskningar i den också ;)) sen kan du få kolla på våra vinteroveraller om du vill ha, tror det var strl 62 på dem, eller 68. vet ju inte hur stor cleo kommer vara när det är dags för det, men du kan ju kolla iaf! och så har jag en hel kasse med kläder :)

vi måste ju fixa babyshower!

2009-06-11 @ 14:09:38

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0