87 dagar kvar!

Åh! Lilla Cleo-hjärtat hade nog vänt sig tillbaka med
fötterna neråt inatt. För imorse kände jag mest sparkar
neråt... Men nu tror jag hon vänt sig med huvudet neråt igen.
Hoppas på det i alla fall.

Bröt ihop för en stund sen. Usch vad jag grät.
Jag vet att jag är gravid och det är helt normalt att växa både
här och där, men det är inte roligt när jag inte ens får på mig
mina mammabyxor jag köpte för ett par månader sen. Då brast
det. Jag älskar att magen växer, men inte att allt annat växer.
Jag har ju inga kläder längre! Jo, 2 par byxor, som inte direkt är
till användning när det är sånt här väder. Mammakjolen jag har,
den börjar bli för liten... Och jag har ca 12 veckor kvar! +/- 2 veckor...
Och nej, det är INTE okej att kalla mig tjockis längre! För gör ni det,
då bryter jag ihop, och jag kommer säkert säga nåt elakt tillbaka!

Nu ska jag och M åka och panta, så man kanske kan göra nåt i
helgen, nu när det är jubileum. Jävla skattepengar som
inte kommit än! Sämst. M säger att dom inte kommer förrän nästa
vecka, typ torsdag-fredag.

Och jag lär ju frysa benen av mig ikväll, eftersom dom jeansen jag får
på mig, är sådana där trekvarts. Och det är ju skönt när det är varmt ute,
men inte så skönt när det är typ 10+.

Nej, nu ska vi åka.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: sweedy

men gumman! puss (:

2009-06-05 @ 15:23:07
Sagt av: haniki

jag tycker du är jättefin iaf <3



haha, hemorrojdreklam på din blogg nu ^^ snart dags för det kanske! ;)

men njut av din mage nu, för snart är det över :)

:*

2009-06-08 @ 19:39:56

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0