Vecka 30! 76 dagar kvar!

Woho!
29+0 idag, alltså går jag in i vecka 30 idag, vilket betyder
att det bara är 10 veckor kvar +/- 2 veckor! Herregud!
Men jag är mycket otålig nu, vill bara att sommaren ska
dra förbi så vi får träffa vår älskade dotter!

Annars så har jag lite ont i huvudet nu. Känner mig trött,
men inte sovtrött. Samtidigt så har jag lust att göra något.
Men ingnen ork.
Jag har lovat Sara att folja med ner på stan imorgon. Just
nu känns det väldigt jobbigt, men förhoppningsvis känns
det bättre imorgon.

Jaa, jag har då inget mer vettigt att tillägga just nu.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Mizuki

Hej, får jag fråga vad ni har köpt för vagn? Letar igen men det finns så många sorter.. :/

2009-06-18 @ 07:46:45

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0