9 år...

Idag är det 9 år sen min älskade pappa dog.
Så jag känner mig inte på topp direkt.
Och så är jag ju gravid och är 100 gånger känsligare
än vanligt, så idag är det grymt jobbigt.
Tycker det är jättejobbigt att min pappa inte får uppleva
mitt första barn, och min första graviditet. Och att M inte
får träffa min pappa och lära känna honom.
Det är så orättvist. Man får inte glömma bort att visa sina
föräldrar hur mycket dom betyder för en. Man ska vara 
tacksam, även fast dom ibland kan vara pain in the ass.
Jag saknar honom så fruktansvärt mycket. 
Och tanken har slagit mig att om 5 år har jag levt längre 
utan min pappa, än med min pappa. Hur tragiskt är inte det?
Jag önskar att han hade varit här och upplevt denna underbara
fas i mitt liv. Men jag vet att han är med mig, även om jag inte kan
se honom.
Usch, där kom tårarna.

Annars så har jag sovit idag. Och pluggat.
Plugga, plugga, plugga... Det är det enda man gör nu. Bara för
att komvux och mentorn är som dom är.
Har planerat helt galet för mig. Men men. Det går. Än så länge.

Kan också berätta att vi har hört lilla B's hjärta, med vårat nyinköpta
angelsound  , den 10/3. Det var helt fantastiskt!
Och jag känner lilla B! Love it!
Är i vecka 15+4 idag. Alltså i vecka 16.

Hejdå.


Kommentarer
Sagt av: Anna(gammal workpal)

Mysigt med bebis:D är sååå glad för din skull, kämpa på med studierna:D

kram kram

2009-03-12 @ 21:28:45
Sagt av: charlotte

tänker på dig.. <3

2009-03-13 @ 15:21:33
URL: http://amazinglotta.blogg.se/
Sagt av: Emelie

Saknar min pappa också. ):

Måste bara fråga, bilden till höger? På en bebis? Skall det föreställa hur stor din bebis är nu? För jag har märkt att den växer? Isåfall är den ju typ färdig. Haha! (:

2009-03-14 @ 09:28:36
URL: http://nature.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0