Dan före dopparedan.

Hujja. Imorgon är det ultraljud. Jag är verkligen skitnervös.
Massa tankar som snurrar i huvudet. Men skönt att vi har
det på morgonen. Då slipper man gå hela dagen och nojja.
Nu är det bara en natt kvar...

Usch. Mitt humör idag är inte att leka med. Stör mig på allt
och alla.

Aja.

Är i vecka 19 nu. 18+1. Tiden går.
Jag vill bara att det ska bli agusti nu!

Och tydligen så är det bara 3 stycken som läser min blogg.
Märkligt. Då statistiken säger nåt helt annat.
Aja.

Skit ner er!

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Emelie

haha sådär är det alltid när man frågor läsarna vad dom tycker om något, ba 1 av 30 som svarar. >< Men jag läser iallafall, gillar din blogg. :*

2009-03-30 @ 23:55:53
URL: http://nature.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0