Friday.

Boring.
Och vilket trevligt väder vi har. NOT!
Säkert bara för att jag fick hem min nya mammajeanskjol
idag. Självklart ska det snöa då, så man inte kan använda
den. Prutt.

Bestämde mig ändå för att behålla mineral foundationen jag
köpte igår, för det var ju tydligen den ljusaste nyansen.
Och den är ju lite mer skonsam för ekonomin, än dom där
jättebra. Jag får helt enkelt använda puder över, för att den inte
ska vara allt för mörk.

Och så köpte jag mig äntligen en ny plånbok! Och en ny väska. <3
Och så ansökte jag om VISAkort. Äntligen liksom. Har ju tänkt
göra det aslänge, men det har inte blivit av.
Och så hittade jag massa skor i garderoben nu, som jag glömt bort.
Så nu behöver jag inte köpa nya skor. Än.

Och den här BHn jag köpte igår, bytte den idag till en större storlek.
Den är liiiite tight, men men. Palla byta igen. Så jag behöll den.
Den lär ju töja sig lite sen.
Det är iaf himmelriket för boobsen. Fett bra stöd! Love it!

Kom på nyss att jag borde köpa nån svart t-shirt också. Kom på
att jag har ju ingen som passar längre. Får styra upp det nån dag.
Sen är det banne mig färdigshoppat åt mig själv för den här månaden.

Lejdidej.
Vad ska man göra ikväll då?
Bara ta det lugnt. Orkar inte göra nåt, men ändå vill jag göra nåt.
Fett trist att nästan alltid behöva vara ensam nån kväll på helgen.
Men men. Så går det när man blir preg (;
Jag är ju bjuden till torshälla idag, men palla åka dit för att titta på
när folk blir fulla, åka in till stan, gå på Bishop för att se ännu fler fulla
människor, för att sen hem i snöstormen med mina fogar.
Nej. Då blir jag nog hellre hemma ikväll. Förlåt. haha.

Men en sak är ändå skönt; Jag saknar inte supandet för 5 öre.
Så jag mår inte dåligt när andra dricker. Däremot kan jag tycka det är
jobbigt att vara bland fulla folk när jag själv är nykter. Och så luktar det
så himla äckligt om all alkohol.
Nej, jag tycker det finns viktigare och roligare saker att göra istället.
Och med pengarna. Bah tjena slösa massa pengar och tid på att bli
full och dräggig för att dagen efter må skit och inte kunna göra nåt, och
känna pengaångest.
Haha, jag låter fett gammal, men det är så jag känner just nu.

Det värsta är ju bara att alla runt omkring mig dricker ju nästan varje helg.
Så jag har ju inte så mycket att göra på helgerna. Haha.
Men det blir bättre i sommar, när man kan hänga i parker och sådär.
Då blir det inte så mycket krogen för alla andra, kan man hoppas, så då
kan jag vara med :D

Sen så lär man sig att roa sig själv, utan alkohol, på helgerna.
Kolla film och mysa. Och pyssla och sådär.
Justja! Måste köpa pärlor och pärlplattor :D
Ska kika nästa gång jag är på stan.

Nej, nu skriver jag bara strunt. Haha.
Ska kika DH nu tror jag.

Hejdå! :D

Kommentarer
Sagt av: Mizuki

Jag hittar inte foglossningsbältet i källaren men förhoppningsvis finns det någonstans bland alla avlagda bebiskläder. Jakten fortsätter!

2009-03-28 @ 16:06:30

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0