Höjdpunkten förstörd.

Haha, lite dramatisk rubrik kanske (;
Men på söndagskvällar är min höjdpunkt alla
spökprogram som går på tv 4+. Men såklart så
funkar ju inte den kanalen hemma hos oss ikväll.
Inte heller 3an eller 5an heller. Och det är bara prutt
på tv på dom andra kanalerna. Mina rutiner är nu
förstörda för ikväll.
Hade sett fram emot spökprogrammen i sällskap med
chokladmuffins och cola light. Men inte då. Nej.
Åh! Irriterad!

Jaja.

Nu till roligare saker! :D
Gick idag in i vecka 18! WOHO!
Har inte så mycket att uppdatera. Känner lilla B då och då,
och jag blir lika lycklig varje gång!
Mår för övrigt bra. Hungrigare än vanligt, så jag gör nästan
inget annat än att äta känns det som.
Äter fortfarande medicin mot illamåendet varje morgon.
Vågar inte riktigt sluta än. Inte förrän jag vaknar upp och kan vara
vaken en stund utan att må illa. Men jag är glad att jag i alla fall kan äta nu.

Nehepp.
Ska väl sitta och sura över att kanalerna inte funkar.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: haniki

vad skönt att du mår bättre och kan äta nu.

nu är det bara att frossa ;D

2009-03-23 @ 11:54:08
Sagt av: Anonym

Nemen fan va skoj!! Du är gravid :D DU som har längtat! fan va skoj! Grattis! :D .

2009-03-23 @ 18:23:46

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0