Shoppoholic.

Jag känner mig sådär lycklig nu, som man gör efter att man
har spenderat massa pengar på saker man behöver och vill
ha, på samma gång.
Det blev:
Från HM
1 mineral foundation. (ska tydligen vara asbra när man är preg, har jag läst. Eh.)
1 Ny hårspray
1 svart tight klänning/Linne från HM. Helt enkel bara. (Jättefin med magen och allt).
1 Vit lång t-shirt
1 Blå och vitrandig t-hsirt. (Jättesöt på!)
1 Vit vanlig t-shirt.
1 Skjorta till M
1 Väska till M
Från Åhléns
1 Pimpsten
1 Fotvårdssalva
1 Nagelfil
Från Lindex
1 Jättefin amnings BH. (Lite tidigt, men dom ger bättre stöd än vanliga. Fast den var för liten, så den ska bytas imorgon).
1 par mammatights (Svarta i tjock nylon, ja, ni fattar).

Och igår beställde jag lite stuff från HM också. Så det kommer nästa vecka.
BHar och trosor, myskläder, en klänning... Hmmm... Var det nåt mer tro?
Och så har jag köpt en mammajeanskjol på tradera, så den kommer imorgon.
Och ett par mammastuprörsjeans av en tjej på Familjeliv. Så dom kommer väl
nästa vecka skulle jag tro.
Så nu har jag kläder så jag klarar mig ett tag. :D

Allt det vi handlade på HM (i stan, inte det vi betällde) gick på över 800, så
vi fick 200 kr i presentkort :D
Det är ju ett sådant erbjudande nu, att handlar du för 400:- så får du 100 :- i
presentkort osv... Så då blev jag glad. + att jag hade 100:- i bonuscheck.
Så det var ju lyckat! :D
Och så blev jag klubbmedlem på Åhléns också. Så det var ju bra.

Åh herregud.
Och imorgon får jag inte glömma att köpa en ögonbrynspenna!

Annars då.
Jovars. Trött. Less. Sugen på popcorn!
Men vi ska snart åka och köpa :D
Och så har jag ont. Men det gör ingenting. (:

Nej, jag vet inte.
Har väl inget mer att tillägga.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0