Stress!

Ja herregud vad jag är stressad! Jag mår riktigt dåligt över det.
Men förhoppningsvis så löser det sig nu.

Det är skolan och alla arbeten och veckor som inte stämmer,
och dubbla kurser och praktik, och möten, och planering och så vidare
som gör mig så sjukt stressad.
Men jag hoppas att jag får det där mötet nu, så allt löser sig.
Och min mentor kan glömma att jag bara tänker vara mammaledig i
6 månader, som hon sa att jag skulle vara. NEVER! Jag tänker vara
mammaledig så länge jag kan, för det är min lagliga rätt, och min och M's
vilja. Mitt barn går först. Så det så. Och ingen kan sitta och bestämma hur
länge jag ska amma. Jag ammar så länge jag vill. PUNKT.

Såååå... Lugn och fin.
Får små buffar nu av lilla B. Det kan vara för att datorn vilar lite mot magen just nu.
Haha, får väl flytta den då.
Så.

Alltså, det är helt sjukt hur mycket jag älskar den lilla som finns där inne.
Jag längtar så himla mycket!
Och på tisdag om 2 veckor har vi ultraljud! :D <3

M var söt i söndags och sa: Du är så fin gumman. Din mage är jättefin!
Blev så himla rörd!
Gråter ju för minsta lilla nu typ. Är det inte för att jag är grinig så är det för att jag
är glad. haha.
Får tårar i ögonen för minsta lilla motgång och så fort nån säger nåt snällt till mig.
Men det får man ta (;

Nej. Nu ska jag kissa för 3:e gången den här natten, och sen ska jag sova.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Emelie

Lägg upp lite magbilder snart! Är så kul att se hur det växer. (:

2009-03-18 @ 13:36:33
URL: http://nature.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0